پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

23 ماهگی هم گذشت

1392/4/23 16:43
نویسنده : مامان پارسا
790 بازدید
اشتراک گذاری

خندهسلام به روی ماه همه اونایی که منتظر بودن من آپ بشم.میدونید که این روزا سر مادرم شلوغه.مراسم پوشک گیرونه در حد لالیگا

من به چرخ خیاطی خیلی علاقه مند شدم مادرم فقط یه درز شلوارش رو دوخت دیگه تموم شد من عاشق شدم.اینجا دارم از مامان طاهره اندازه هاشو میگیرم یه لباس براش بدوزم

1

کس دیگه ای هم لباس خواست بگه مردونه زنونه کت و شلوار همه جوره میدوزیم

اینم از حموم بیرون اومدم حوله  تن پوش سیسمونیم رو پوشیدم

2

اینم یکی دیگه

3

و امن همچنان برا بابام قا میگذارم این بار بیسکوبیت مادر

4

به زودی با چند پست بر میگردم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کوثری
22 تیر 92 17:40
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
دايي و خاله وجيهه
22 تیر 92 20:02
سلام بر گل پسر دايي و خاله
خيلي ماه و مظلوم شدي آقازاده
خاله جان چه خوب كه آپ شدي..دايي جان داشتند من رو هلاك ميكردن كه چرا پارسا آپ نميشه..راستي خاله جان مدتهاست ي پارچه برا سارافون خريدم اما هنوز ندوختم شما وقت داريد؟


خاله جان اول شما.فردا اول وقت تشریف بیارید
مانا
22 تیر 92 20:49
سلام اقا پارسا عزیز مانا دلم برایت تنگ شده خاله خیلی چهره ات تغییر کرده از راه دور می بوسمت خخخخخخخ دوست دارم


قربونت خاله مانای عزیز.یه گل سرت اینجا خونه ما مونده هر وقت اونو میبینم میگم مانا ببرم
غزاله
24 تیر 92 16:25
سلام آجي.ديگه مامانت بهمون خبر نميده كه آپ شدي.اون عكس هاي بعد از حمومت خيلي باحالهميبوسمت


گفتیم غافلگیر بشی غزال خانوم
خاله فاطي
24 تیر 92 18:05
مرد خوشكل خاله دلم برات يه ذره شده خاله خنده


نزدیکه که بیام