پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

اولین کادوی 2 سالگیم رسید

1392/5/11 17:26
نویسنده : مامان پارسا
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.یه روز من از خواب پاشدم دیدم زنگ درو میزنن بعد دیدم یه موتور شارژِی بابام برام آورد تو خونمون یه موتور پلیس .این کادوی مامان و طاهره و بابا علی و خاله مائده بود دستشون درد نکنه کلی حال کردم و پدرو مادرم رو چرخوندم.ایسن موتور حال میده واسه خونه بابا علی.به نظرتون بیارمش اونجا

اولین لحظه دیدار

1

بعد دوستام هم سوار کردم .بلاخره اونا هم چشمشون به منه

2

اینم من با کلاه و موتور(نمیدونم چه فکری کرد که یهو کلاه گذاشت به سرش )

3

و اینم تاج  2 سالگی و کارت تولد

4

قربون همتون .این ماه رمضون کلی انرژی مامان رو گرفته.همتون رو دوست دارم مخصوصا مامان طاهره و بابا علی و خاله مائده .بازم ممنونماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله وجيهه و همراهان
11 مرداد 92 17:38
سلام.قربونت بشيم كه اينقدر ذوق كردي
بهاره خانمم اينجاست و ميخواد واست بوس بفرسته
ايشالا هميشه كنار مامان و بابا خوشحال و خندون باشي
تولدتم مبااااااااااااااااااارك


قربون خاله وجیهه و همراهان
خاله فاطی
12 مرداد 92 11:38
سلام پارسا قشنگ خالع.تولدت مبارک.چه کادوی خوشکلی خاله.مبارک باشه.انشااله 120 ساله بشی


ممنون خاله جون.کادوی شما خیلی قبلتر رسیده بودا خاله جون.دستت درست
غزاله
12 مرداد 92 17:44
سلام پارساببينم من رو هم سوار موتورت ميكني؟؟؟؟؟؟
راستي قربون اون تاجت


من فقط آجی غزال رو سوار میکنم
دايي محسن
12 مرداد 92 17:56
سلام بر آقا پارساي گل.ميذاري منم سوار شم با موتورت يه گازي بدم
خداحافظ حاج آقا


دایی جان شما که خودت بابد منو سوار کنی
بازم آجي غزاله
13 مرداد 92 8:48
ببخشيد بازم مزاحم شدم ميخواستم بگمپيشاپيش توولدت مبارك)
راستي بايد بگم(خيلي عزيزي)



فدات شم خیلی جات خالی میشه تو تولدش