پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

یک پست ویژه مادرم

1392/5/14 16:49
نویسنده : مامان پارسا
210 بازدید
اشتراک گذاری

پارسا جان

دوست داشتم امروز (14 مرداد و 27 رمضان المبارک )که تولد دو سالگیت را جشن میگیرم  و خانواده پدریت مهمانمان هستند خانواده من نیز نزدیکم زندگی میکردند و امشب در شادیمان شریک بودند.دوست دارم همه خانواده ام از خواهرانم و همسرانشان تا خواهر زاده های شیرینم و پدر و مادرم و مائده عزیزم برا خوان خانه من همگی با هم مینشتند اتفاقی که یادم نیست کی در خانه ام رخ داده.همه آمده اند اما جداگانه لختی نشسته اند  وباز هم جدایی...اما شاید خدا برای من نیز اینگونه رقم زده.بهر حال جای همگیتان در بزم تولد پارسایم خالی و بسیار خالی.اما اوقاتتان خوش و تنتان سلامت.از دور دست پدر و مادرم را میبوسم و خواهرانم را یکایک در آغوش میگیرم و دردانه های عزیزم بهاره و غزاله را بوسه باران میکنم.

پی نوشت:از امروز برای سال آینده تصمیم گرفتم جشن تولدش را در سرزمین مادریش بگیرم

پی نوشت: به قول خواهرم وجیهه...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

انچمن پاتوق من و تو
14 مرداد 92 18:55
سلام دوست عزیز.
وبلاگ زیبای دارین.
دوست من . انجمنی دارم که شمارو دعوت به بازدید میکنم.
خوشحال میشم عضو پاتوق من و تو شوید.
انجمن پاتوق من و تو پذیرای کاربران فعال برای مدیریت هست
به امید روز های بهتر
www.patoghmanoto.ir


وجيهه
15 مرداد 92 17:30
اي باباااا..اشكمان را درآوردي
ما هم دوست داشتيم..خيلي دوست داشتيم كه پيش تو باشيم و پارسا..اما اينجوريه ديگه خواهر..گاهي نميشه..اما يادمه كه ي بار با اسكايپ همه بوديم دور هم..خواهرا و خواهرزاده ها و مامان بابا..
از الان منتظريم واسه سال ديگه و فكر ميكنيم واسه ايده هاي نو:-)
راستي به قول من چي؟...؟؟


ای بابا خواهر یعنی نمیدونی چی؟