پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

اندر احوالات 29 ماهگی پارسا کوچولو

1392/10/1 8:34
نویسنده : مامان پارسا
153 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بنده به این دو کتاب علاقه فراوان دارم.در حدی که شبا بالای سرمه و میخوابم.ممنون خاله وجیهه

1

مادرم این صفحه رو میبینه کله اش پر از علامت سوال میشه.یعنی واقعا ممکنه تو این زمونه

11

البته این تبلیغات رو دیدید که !!!!

222

پارسا این رو زا با این کادوی بیتا جون سخت مشغوله

32

داره برا خودش دست میزنه

36

و البته این پازل جدید که با حضور پدر جان خریداری شد

58

اینم داره نماز میخونه و دعا میکنه.دستای کوچولوش معلومه

456

و این هم احوالات 29 ماهگی.خاله فرزانه و بهار خانوم اومدن تهران و رفتن.وقتی اونا اینجا بودن اصلا به یاد پازل و اینجور چیزانبود فقط کتاب و تبلت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

دایی سید محمد
1 دی 92 9:43
به قول جوونا! ژست هات لایک و فالو داره آقا پارسا لایک و فالو!!!!!!!!!!!!!!!!!
خاله وجیهه
1 دی 92 9:58
قربون اون ذستای کوچولوت بشم..چقدر بزرگ شدی خاله..زود بیا تا ببینیمت..دلمون تموم شد:-) تغییرات خیلی محسوس نیستا خاله جون
مانا
1 دی 92 10:10
سلام خاله الهی دورت بگردم خیلی دلم واسه تو ومامانت تنگ شده خیلی هر دو تون را دوست دارم پارسا برای من ومامان طاهره وبابا علی دعا با اون دستان کوچکت .زود بیا اردکان وتو ببرم یبرون برات قاقا بخرم ممنون خاله زود میام
خاله فاطي
1 دی 92 11:27
سلام قند عسل خاله قربون اون دستاي كوچولو قهرمان برم قربونت خاله جان
غزاله
1 دی 92 17:05
سلام آقا كوچولو... چطوري آجي؟؟؟ انقققققققققققققدر دلم واست تنگ شده كه نميدوني نكنه داري دعا ميكني كه زود تر بياي اردكان ناقلا ايشالله آرزوت برآورده شه منم دعا ميكنم واسه من و آجي بهاره و خاله مائده هم كتاب ميخوووووووني؟؟؟ ممنون آجی غزاله.این آرزو که به زودی برآورده میشه