پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

کنجکاوی های یک پسر 33 ماهه

1393/2/18 7:48
نویسنده : مامان پارسا
435 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .دنیای من تو این روزا شکل تازه تری به خودش گرفته.کشف های جدید رو دوست دارم و به همه حرفی قانع نمیشم.دوست دارم بدونم چرا نزدیک پارک خونمون همیشه این جرثقیله ستاد بحران شهر داری پارک شده .از اونجا رد بشم از مامانم میخواد منو بگذاره بالا و تازه میگم ازم عکس بگیرتعجب

میریم گردنه قوچک با خودم بیل میبرم و حواسم هست چطوری بقیه بیل زدن و تونستن کنگر خارج کنن

حرکاتم تو پارک عوض شده.تند و سریع می دوم،دوست دارم پسرا یا دخترا باهام بازی کنن نزدیکشون میرم و باهاشون حرف میزنم

تو راه برگشت از پارک همه جا سرک میکشم .اینجا هم یه جا تو فضای سبز دارم یه لوله بلا استفاده آب و فاضلاب را چک میکنم

چند شبی بود که عروسکات رو ردیف میکردی کنار خودت 3 تا بچه داری مثلا صدرا ،مهربان و تپل،اینجا مامانم رو صدا زدم و گفتم مامان بیا کارت دارم .مامانم اومد گفتی ازم عکس بگیرتعجب

البته تپل خانوم نبود.بریم مطلب بعدی که یه عالمه خاطره است.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله فاطی
18 اردیبهشت 93 11:30
ماشااله خاله چقدر بزرگ شدی.قد بلند و زیبا قد بلندی رو دیگه از خاندان شما به ارث بردیم