پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

اردیبهشت 93 به یاد ماندنی شد

1393/2/18 8:02
نویسنده : مامان پارسا
264 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .اردیبهشت امسال ما میزبان خاله ووجیهه  و دایی سید محمد بودیم.اول از همه رفتیم باغ لاله تو جاده چالوس

اینجا هم به اتفاق فرزندان عمه پریناز و پرهام

و بازم من که اصلا به دوربین نگاه نمیکنم

اینم به اتفاق خانواده

و البته با حضور عمو مرتضی

ونجا لاله ها از هر رنگ و چیدمان زیبا بودن.محشره و بهشت لاله ها اونجاست.از باغ بیرون اومدیم بنده هوس کردم بلال بخورم

دایی سید محمد هم ازمون عکس انداخت

بعد از اونجا هم رفتیم یه آبشار تو جاده کزلکلای

این عکس رو چون مهربونیت مشخصه دوست دارم

و در راه رسیدن به آبشار

راه سختی بود اما رفتیم

نزدیکیهای آبشار

و اینم آبشار رسمی با حضور دایی سید محمد و بابا جونم

اونجا من یکم پام رو گذاشتم تو آب .مادرم فکر میکنه سرما خوردگی این روزای من به اون خاطره.دکتر رفتیم و دارم آنتی بیوتیک میخورم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله وجيهه
18 اردیبهشت 93 10:51
قربونت برم خاله كه اينقد خنده هات نمك داره..جاده چالوس خيلي خوب بود..راستي مامانت نگفت كه وقتي برگشتيم سيزده ساعت خوابيدي:-) قابل توجه مادر جان.سیزده ساعت درست خوابیدم
آجی غزاله
28 اردیبهشت 93 19:39
قربونتون اون صورت گرفت... فداتون