پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

بلاخره ما اوووووووووووووووووووومدیم

1391/4/4 10:47
نویسنده : مامان پارسا
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه همگی .میدونید که چند وقتی ما در راستای تحصیل مادر مان گرفتار بودیم.بلاخره از امتحان جامع گذشتیم منتظر نتیجه اش هستیم.این 2 روز که رفتیم اصفهان من خیلی پسر خوبی بودم.فقط شبا تو هتل اذیت میکردم اینم حتما علت داشتچشمک

حالا بریم سراغ اتفاقات این ماهی که گذشت و نبودیم

اول اینکه ما رفته بودیم آتلیه

1

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله وجیهه
4 تیر 91 12:05
به افتخار حضور پارسا..هوراااا
خاله جان تعریف کن که توی آتلیه چه کردی..بگو دیگه

این تحصیل چه بر یر آدما میاره:-) مم الان عازم امتحان هستم


قربونت خاله جون.امان از درس خوندن.انشاله موفق باشی .مامانم از الان رو دکتریت حساب کرده
سید محمد
4 تیر 91 12:20
ماشاالله به مادر و پسر
ایشالا مامان هم قبول بشه و هممون رو شاد کنه.از الان به مامانت تبریک میگیم
راستی از این عکس ها به ما هم میدین،مگه نه؟


سلام آقا سید.انشاله یه مهمونی میدیم برا قبولی مامانم.شما تشریف بیارید اینجا.همه عکسا رو میدیم به شما
غزاله
4 تیر 91 12:52
سلام جيگر طلا خيلي منتظرت بودم خوشحال شدم ديدمت پارسا من هم مثل تو درگير كلاس و امتحان مامانم هستم


ای بابا تو هم غزال خانوم درگیری.کی بشه این درسا و امتحانا بگذره.ممنون غزال خانومی
بهاره
4 تیر 91 18:15
وااااااااااااااااای چه خوشگل اقا پارسا هیچ چیز بد تر و ناخش تره امتحان نیست ایشالا گرفتار نشی


انشاله