پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

آب گرم رینه

1391/4/30 23:45
نویسنده : مامان پارسا
1,866 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.ما امروز رفته بوذیم یه 100 کیلومتر بیرون از تهران.یه جایی بعد از پلور.مرکز آب درمانی رینه.صیح ساعت 6 مارو از خواب ناز بیدار کردن.منم متحیر که ای خدا اینا روز جمعه کجا میرن.که خواب هم از خودشون دریغ میکنن.نگو امروز عمه فریبا تصمیم گرفته سور خریدن خونه اش رو تو رینه بده.اینم از عجایب روزگارهنیشخندخلاصه منم امروز مادر و پدرم مخصوصا مادرم رو رسما دیونه کردم از بس شیطونی کردم.بیرون که میریم اصلا نمیخوابم.شیر خوردن رو فراموش میکنم.بیشتر دوست دارم از همه چی سر در بیارم.از پیک نیک گرفته تا کفشای دوستان تا شن و سنگقهقههاینجا اول رسیدنمون هست.مامانم داره منو با کفشای جیک جیکی رو پل چوبی راه میبره

1

بعد از رسیدنمون من با بابام رفتم آبگرم .اینجا آماده رفتنیم منم مایو برام بر نداشته بودن.با شورت عینکی بردنم.ملاحظه کنید

2

میگن کلی اونجا  تو اّب دست و پا زدم بلاخره من رو بابا علی تمرین داده بود.اونجا فقط شنا میکردم.بابام میگه یه آقایی نزدیک شد و بهم گفت آقا برا این بچه اسپند دود کنخجالت

خلاصه از آبگرم اومدم و همه گفتن  پارسا 3 ساعت میخوابه اما خدا به دل مادرم برسه من 30 دقیقه هم نخوابیدم. و باز شیطونی.این عکس عصر موقع اومدن گرفته شده.منم با مامان و بابام قهرمقهر

3

اینم از رینه رفتن.فعلا بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله فاطی
31 تیر 91 10:27
سلام عزیز خالهقربون اون قهر کردنات پارسا جون خوش گذشت تو هم آب ببینی شناور قهاری هستی خاله به مامانت بگو حتما برات اسپند دود کنه.خاله جون دود کردن.ممنون
خاله وجیهه
31 تیر 91 14:14
ایشالا همیشه به گردش خاله جون


قربون شما خاله وجیهه