پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

ماجراهای پارسا در آستانه تولدش

1391/5/5 0:14
نویسنده : مامان پارسا
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.15 روز دیگه تولدمه.من این روزا کارای جدیدی میکنم.دستمو میگیرم می ایستم و شروع به را رفتن میکنم.اما خوب خیلی میخورم زمین.اینجا رفتم احساسم رو به نی نی توی تی وی نشون بدم

1

 

 

راه رفتنم رو نگاه کنید.تصاویر گویا هستن

2

حالا بازم دارم ادامه میدم

3

جونم بگه براون امروز یه بسته پستی رسید برامون.از طرف خاله فاطی و غزال خانوم

قیافه من دیدنی بود وقتی بسته رو باز کردن.از غزال خانوم بابت هدیه اش ممنون

4

تا مامان وسایلشو رو هم مونتاژ کنه من در حال کنکاش بودم

5

این چیه مامان؟

7

چرا این جوجه ها همش میرن

8

باید بهشون بگم بیان. تا بتونم بگیرمشون.جوجو بیا

9

اما بلاخره گرفتمشون

10

و یه نیم ساعتی مشغول شدیم

11

خلاصه اینم ماجرای امروز و بسته جدید.بازم ممنون.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله وجیهه
5 مرداد 91 0:29
خاله قربونت بره..ی جفت کفتر هدیه تولدت،خوبه؟ از کدوم کفترا میخوای تا بابا علی واست بیاره؟
راستی یادته عنوان ی پستت این بود که 200 روز مونده به تولدت؟؟و الان 15 روز مونده...


آره خاله یادته.مامانم هم همین تو ذهنش بود.راستی مامانم به سرش افتاده ممکنه من حساسیت نشون بدم به کفتر.ی کم دست نگه دارید شاید تولد 2 سالگیم تونستم راضیش کنم.ممنون
خاله فاطي
5 مرداد 91 0:33
سلام عزيز خاله قربون اون دستات بشم قابلت بيشتر از اين هاست .ميبوسمت از راه دور


قربون شما .ارزش داشت خاله جون.غزال کجاست که نظر نمیده
ghazaleh
5 مرداد 91 11:45
salam.zir sayatoon hastim.delam har rooz bishtar az rooz ghabl tang misheh. zood tar biea gegar TALA


غزال خانوم یعنی سایه من انقد بلنده که تا یزد میاد.فداتون.سعی کن شما بیای
سید محمد
5 مرداد 91 12:46
سلام آقا پارسا.قربون اون دستات بشم که کفترا بیاین میکنه
دلمون خیییییییییییلیییییییییی واست تنگ شده


سلام آقا سید.ممنون.همه قربون دستام میرن .پس مغز مبارکم چی که حالیش میشه.ارادتمندیما.دل منم تنگ شده .گریهههههههه
بهاره
5 مرداد 91 17:53
سلامممم اقا خوبی؟؟؟برا تولدت نمیای اینجا بگیری؟؟؟قربون اون دستات بشم که کفتری بیا میکنه..عزیزه دلم...حالا چی شد میای یا نه؟؟


سلام بهار خانوم.نه احتمالا 27 یا 28 ماه رمضون بگیریم.میدونی بهار خاتوم یواشکی بگم شاید عید فطر هم رفتیم سرزمین پدریم.تو هم اونجا میای؟