پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

ادامه ماجراهای آستانه 1 سالگی

1391/5/6 17:30
نویسنده : مامان پارسا
303 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.میدونم که خاله فرزانه عاشق این تصویرم میشه.من رفتم شمشیرم رو بیارم

1

بعد صدام زدن

2

و بعد علت اونجا رفتنم معلوم شد

3

حالا اینجا رو ببنید

4

مامانم این عکس رو در حالی گرفت که من مشغول غان غان کردن بودم و مرتب اون چرخ کالسکه رو میچرخوندم.یکی از وسایل بازی من شارژر هست که البته مادرم همش حرص میخوره

6

اما اینجا یه صبح جمعه پاشدیم دیدیم بابا مامان میخوان ازمون عکس بگیرن ما هم هی بازی در آوردیم

8

و اینجا

9

بدرود

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

دائي محسن
6 مرداد 91 17:45
سلام پارسا خان تولدت پيشاپيش مبارك به اميد ديدار خواستي بريد ولايت ما را هم خبر كن اينها از زبان باباي من ولي به نويسندگي من(غزاله)مي باشد.


ممنون دایی جون.حتما خبر میدیم .ممنون نظر گذاشتید
غزاله
6 مرداد 91 17:50
سلام آقا كوچولوپس كي مياي يزدهر كجا هستي سالم و سلامت باشيدقربون اون شيطنات برمباي


خاله فدات بشه.عزیزم.خیلی دوست دارمو دلم برات تنگ شده.اینا از زبون مامانم بود غزال خانوم.ما هم ارادتمندیم
بهاره
6 مرداد 91 17:50
الهی قربونت برمممممممممم...هر وقت این خنده هاتو مبپیبینم انگار دنیا رو بهم میدن...قند تو دلم اب میشه..غزاله خانوم برا ما کلاس بالا شدن انگلیسی مینویسن یعنی برا تولده منم نمیای؟؟؟...ایشاا.. بهت خوش بگذره...ولی به فکره دل ما هم باش....


قربون قدو بالات خاله.سعی میکنیم بعدش بیایم.شاید تولد تو هم اینجا گرفتیم.اینا از زبون مامانم بود بهار خانوم.ما هم ارادتمندیم
سمانه مامان پارسا جون
7 مرداد 91 18:01
پیشاپیش تولدت مبارک عزیز دلم
چه عکسهای با نمکی


قربونت خاله جون
خاله فرزانه
8 مرداد 91 0:29
الهی من بگردم که نشستنت متل بابا علی هست.همیشه خندان باشی خاله جان.تولدت ما را دعوت میکنی خاله؟


خاله خانوم.قربونتون.بله که دعوت میکنیم.شما که حتما باید بیای
خاله وجیهه
9 مرداد 91 0:05
به افتخار خاله فرزانه و پارسا خان ی کف مرتب:-)
پارسا خان،خاله خیلی خاطرتو میخواد که واست نظر میزاره


آره خاله وجیهه.منو خیلی دوست داره خاله فرزانه.دلم برا همه تنگ شده گریه هههههههه