پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

من در ادامه

1391/7/8 14:10
نویسنده : مامان پارسا
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.بلاخره در جریان بزرگ شدن من و ادامه روزهای زندگیم برای دوستدارانم تصاویری در پی میاد که امیدوارم احوالاتم رو نشون بده.

اینجا من خوابم.به پاهام نگاه کنید و نوع خوابیدنم.میگن از روی خوابیدم میشه شخصیت رو تشخیص داد یعنی واقعا اینجوریه

1

 اما امان از وقتی جارو برقی روشن میشه.مامانم به برق میزنه و من در میارم و میگم بشین مادر من خودم کاراتو انجام میدمچشمک

2

3

اما یه روز پست یه جعبه گنده آورد.بازم از خاله فرزانه ممنون

5

اول یه بلندی پیدا کردم برا نشستن

بعد اینم یکی از لباسامه

6

و اما پارسا در محاصره ماشینهاش.البته ماشین خاله فرزانه تو فیلم موجوده و عکسی ازش نیست(البته تو عکس بالا پشت سرمه یه ماشین آبی با چرخای گنده که خیلی کلاس داره)

8

من برای مادرم خیلی کارا میکنم.تغییر برنامه شستشو لباسا ،مرتب کردم دراور لباسام،قایم کردن تلفن و کنترل و موبایل،

تدابیر لازم در جهت نزدیک شدن سرما اندیشیده شد و دکوراسیون منزل در این راستا تغییر کرد.وقتی مبلا رو جابجا میکردن من دستمال به دست پشت مبلا رو تمیز میکردمقهقهه

مامانم شیشه پستونکا رو از کمدم جمع کرده (چون دیگه از خوردنشون نا امید شد)حتی شیشه آب میوه خوریم رو هم جمع کرد).اینم بگم که من یاد گرفتم غذامو فوت کنم که سرد بشه. پایین اومدن از بلندیهای خونه رو یاد گرفتم.قشنگ مچرخم و میانم پایین.قربونتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بهاره
8 مهر 91 15:05
سلاااام..اول از همه یه عذر خواهی بکنم..خودت میدونی که مهر شده و منم بدبخت..وقت نمیکنم بیام نظر بذارم (نکه خیلی درس میخونم وقته سر خاروندن ندارمبالاخره شرمنده
خب حالا بریم سراغ عکسا
قربون زحمت کشیدنات بشم من که انقد دست به کمکه مامانتی.
واای...چقد وقتی خوابی مظلومی...
چه اقایه خوشگلی شدی تو این لباسات به فوله خودت یه پا مردی با این لباااات
دیروز داشتیم هراه با خاله وجیهه فیلمه خونه خاله فاطی رو میدیدیم...اخ که چقد این خالت قربون صدقت رفت هرچی بگم کم گفتم...
دلم براااااان خیلی تنگ شددددددددددددددددددددددددددددددددده
ببخشید اگه زیاد حرف زدم
قربونت...فعلا


جدی میگی ممنون بهار خانوم.انشاله موفق باشی
سمانه مامان پارسا جون
8 مهر 91 19:06
چقدر ناز خوابیده عزیزم
همه بچه ها عاشق جاروبرقی هستن
اسباب بازی جدیدشونه دیگه


دقیقا قربونت خانوم
سید محمد
9 مهر 91 8:46
ماشاالله به کوچک مرد بزرگ
پسر به این خوبی رو باید خیلی مواظبش بود تا چشم نخوره...باید حتما واست صدقه بدیم


ممنون دایی جان.مامانم هر روز صدقه میده انشاله خدا منو به پدر و مادرم ببخشه
خاله وجيهه
9 مهر 91 17:29
آقربونت بشه خاله...چقد توي عكس دوم بزرگ شدي..خداااااااا..ماشالااا


دقیقا.خاله من مردی شدم.دیگه حتی اون شلوارپیشبند دار لی بود که خیلی قشنگ بود دیگه اندازم نیست.یا لباسی که نارنج و کرم بود از رولان گرفتیم
خاله
9 مهر 91 18:39
سلام پسر زحمت كش خالهقربون اون خوابيدنات بشم ميبوسمت از راه دور


سلام شما حتما خاله فرزانه ای.شاید هم خاله مائده.به هر صورت ممنون.منم میبوسمتون
خاله فاطي
10 مهر 91 6:38
پسر خاله ايندفعه من اسمم رو ننوشتم گفتم ببينم اي كيو مامانت چقده خب پيري و هزارتا مشكلميبوسمت زحمت كش خاله


خاله شمابودی قربونتون.