پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

من بزرگ شدما

1391/7/10 17:37
نویسنده : مامان پارسا
282 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .من الان خودم اسباب بازی انتخاب میکنم.چند روزی داشتم پدر اون پنگوئن ها رو که غزال خانوم از مشهد آورده در میاوردم.همشون رو تو مشتم میگرفتم .

1

و حالا در آشپزخانه م پاهای مبارک در قابلمه های مامان

2

اینجا من مثل مردا مامانم رو تا پارک همراهی میکنم

3

 و اما من بعضی وقتا ظهر که میشه و بچه های مدرسه روبروی خونمون تعطیل میشن میرم بیرون.الان آماده هستم.کلی با کیف و کتاباشون حال میکنم

5

و اما قسمت مهم  این پست اینه که من از میزی که جلوی بخاری جهت تمهیدات زمستان اندیشده شده بالا میرم و مهندسی میکنم

78

بعد مامانم دیددارم با پشت بخاری صحبت میکنم نگو توپم اومجاست همون توپای ریزه که دایی برام گرفته

6

اینم ماشین خاله فرزانه شاسی بلند

67

و آخرش اینکه با مگس کش بلدم توپم رو از زیر میز بکشم بیرون.کلی فیلم از این صحنه  ها موجوده

21

قربون همگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله وجيهه
10 مهر 91 17:57
من ،خاله مائده و مامان طاهره از شدت فوران و ذوق نميدونيم چه كنيم..من و خاله مائده هم از بس جيغ زديم و قربون صدقه رفتيم ديگه صدامون در نمياد
همه ما دورت بگرديم خالهههههههههههه


نه تورو خدا .زنده باشید.ممنون از همتون خصوصا مامان طاهره
خاله فاطي و غزاله
10 مهر 91 21:31
به قول غزال سلام نفس طلاخوبي خاله جون قربون قد و بالات كه مرد شدي خاله جونباهوش خاله فدات بشمبايباي


ممنون خاله جون و غزال جون.ما هنوز مونده تا مرد بشیم
کانی
11 مهر 91 16:12
سلام پارسا کوچولو یه سری هم به ما بزن


سلام عزیزم حتما
دايي محسن
11 مهر 91 20:23
آقا پارسا ماشا الله بزرگ شدي زود بيا ببينيمت دلمون برات تنگ شده


سلام علیکم دایی جان.ممنون.ما ارادت داریم خدمتتون
مهناز
18 مهر 91 11:08
خدا حفظش کنه