پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

دایره المعارف پارسا

1391/7/18 10:50
نویسنده : مامان پارسا
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. هفته ملی کودک مبارکا چشمک

مامانم نگرانه که من کم حرف میزنم.یا کامات زیادی نمیگم.

اینا کلمات مورد استفاده من:تشویق تشویق یادتون نره

جیزززززززز..................خطر یا هر چی که منعش کنیم

ددددر...................بیرون رفتن

آ..........................آب

تا......................تاب بازی

به به...................غذا

تو.........................توپ

جیش...................به دستشویی رفتن

 

خیلی کمه !!!!میگید چیکار کنیمتعجبناراحت

راستس از دیروز 17 مهر ماه من از قسمت  بالا نشین (قدیما میگفتن شاه نشین )خونمون بالا میرم.عکسش رو میگذاریم.کار خیلی خطر ناکیه.مامانم آیینه شممعدونش رو هم جمع کرد.متاسفم مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

غزاله
18 مهر 91 18:33
سلام نفس طلاخاله مامانم ميگه بايد به بچه ها تخم كفتر بدن كه زودتر حرف بزنندهنوز هم دور نشده خيالت راحت باشه زودي حرف ميزنهجيگر طلا زودتر حرف بزن مامانت خيالش راحت بشهباي بايييييييييي


قربون تو که زود به حرف اومدی عزیز خاله
خاله وجيهه و سيد محمد
19 مهر 91 20:23
خاله جان اصلا نگران نباش..به خودم رفتي..منم اينجور بودم و حالا هم مامانت ميدونه كه من چقد حرف ميزنم خاله باور كن روز جهاني كودك به يادت بودم و ي كادو واست گرفتم كه در اولين فرصت برات پست ميكنم

سيد هم از دور ميبوستت:-)



ممنون خاله.خدا کنه کادوت کتاب باشه خاله .ممنون.اینم یه بوس آب دهنی از پارسا رو لپاتون