پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

15 ماهگی و کارای جدید

1391/7/19 22:34
نویسنده : مامان پارسا
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.من فردا 20 مهر میشم 15 ماهه.15 ماه یه عمر برا من.برا من که از یه دنیای پاک اومدم اینجا.برا من که پارسام.برا من که هنوز خیلی چیزای این دنیا برام غریبه.غریبه که همه چی رو که نباید دست بزنم رو میگن جیززززز.اما داغ نیست.برا من که عاشق آدمام.برا من که مادرم مامنمه.برا من که بابام دنیای بیرون رفتنامه.برا من 15 ماه یه عمر هست.اما از دیروز شروع کردم با استارت زدن و بالا رفتن از دیوار تا برسم شاه نشین خونمون.

 

این وبلاگ رو مادرم به عشق من و خانوادش سر پا نگه داشته.روزایی که من بزرگ میشم و هر روز اونا منونمیبینن.اما روزی چند بار با خاله هام و مامان طاهره و بابا علی حرف میزنم.

حالا تصاویر رو ببینید

1

شبا مامانم سیب زمینی و پیاز از خونه و زیر مبلا جمع میکنه .مثل توپ قلشون میدم.به اون پشت خیلی علاقه دارم

2

حالا مراحل بالا رفتن.اینجا صبح بود

3

بعد کلی وسیله اونجا بود.که مندوستش داشتم اما عصر شدو دیگه خبری نیست.مادرم همه چی رو جمع کرد

5

حالا فکر کردی.منمرفتم رو میز و خدمت دستمالا رسیدم

6

حالا اونجا شده برا من یه جای خوب.

65

حالا میخواد بیاد پایین.را پله رو مامان نشون داد.آخ جون

7

ماجرای چسب 5 سانتی اینه که مامان رو سطل برنج اینا چسب زده که من نتونم بازس کنم.من امروز برداشته بودم و یه جاهایی رو چسب میزدم ومیگفتم جیزززززچشمک

45

و اما مرحله خطرناکش.مامانم از این جا خیلی میترسه.خدا کنه خوب یاد بگیرم پایین اومدنو

98

همه آدم گنده ها سخت بالا میرن و راحت پایین میان مال من برعکس خوب بالا میرم و سخت پایین میام.بدورد 14 ماهگی و سلام روزهای باقی مانده زندگی.من نوری خواهم شد و خواهم درخشید.این آرزوی پارسیان برای فرزندانشان است

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله مایده
19 مهر 91 22:43
سلام اقا پارسا خیلی دلم برایت تنگ شده دلم برات قد دنیا تنگ شده خ خخخخخ دوست دارم از راه دور می بوسمت


خاله مائده به این سرعت اومدی منو دیدی.قربونت
خاله وجيهه و همراهان
19 مهر 91 22:48
آقا سك سك..من زودتر اومدم..دوم شدم:-)


ممنون.ترا خدا خجالتم ندید
خاله فاطي و غزاله
19 مهر 91 22:48
سلام خاله جون تا مامانت گفت به روز شدي با غزال پريديم اومديم ترو ببينيمقربون اون شيرين كاريات بشيمخوش قيافه خاله غزاله ميگه بنويس عزيزمقربون اون قد و بالات با اين كارات دلمون برات بيشتر تنگ ميشهبوس از راه دوربايييييي


ممنون خاله فاطی.غزال رو ببوس خیلی
خاله وجيهه و همراهان
19 مهر 91 22:52
خب حالا ديگه خيالمون راحته و ميتونيم كه سر صبر بنويسيم..كاش پيشت بوديم و اين شيرين كاريات رو از نزديك ميديديم اما اينا كه ميبينيم كلي ذوق ميكنيم كاش ميشد پيام صوتي گذاشت..دوررررررررتتتتت بگردمممممممم


خاله شما چند تا همراه داری.قربون زبونتون
سمانه مامان پارسا جون
20 مهر 91 15:23
روزت مبارک خوشگلم

چه عکسهای بامزه ای چقدر ناز شدی و حسابی وروجک و شیطون


ممنون خانوم گل.پارسا رو ببوس