پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

و من در ادامه

1391/7/27 22:54
نویسنده : مامان پارسا
355 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه.قلبهمه اونایی که میان و منو میبینن.نظر میگذارن یا نمیگذارن.روشن هستن یا خاموش.بهر هر صورت روزگار داره میگذره خیلی تند .خیلی .مادرم میگه خوبه آدم همیشه کمربنداشو ببنده و هر اتفاقی رو منتظر باشهتعجب.دنیای عجیب و غریبیه.دونه های دل آدما پیدا نمیشه.یا اگه بشه سخت و نایاب میشهعینک.من ادامه دارم.خوب ،بد،شیطون ،سرما خورده،در حال دندون د رآوردن.شبای سرد تهرون،روزای کوتاه و شبای کشدار،و خلاصه این منم که گاهی سوار سه چرخه میشم

1

و حالا اسباب بازی جدید و باز هم tolo بهترین مارک اسباب بازی بچه ها،مامان طاهره رو سیسمونی برام گذاشته بود اما حالا در آوردن و من رو یه یه ساعتی مشغول کرد و حال گاهی باهاش سرگرمم

2

و بلاخره توجای خودش گذاشتمتشویق

3

و بقیه عکسام تو ادامه مطلب

 

 

5

و اتو که بهش خیلی علاقه دارم رو در بالا میبینید.

و البته چند روز پیش برام کفش کتونی خریدن یه رنگ کاملا مردونه.خیلی بهم میاد

6

و کلاهی که کار دسته و خاله وجیهه به مناسبت تولد مامانم فرستاد.البته هنوز تا تولدم مامانم مونده.ولی خو ب زحمت کشیدن.خاله وجیهه دست شما درد نکنه چرا زحمت کشیدینماچ.

6

اما خوب کله گندگی ما مشخص کلاه مادرم به سر من قالب شد

7

و حالا کنار عمو مرتضی مثلا عشق نوشتن شدم.و حاضر نیستم ازم عکس بگیرنخنده

67

و خلاصه اینکه خیلی شیطون شدم.تو عکسا تغییرات خونمونو دکوراسیون کاملا مشخصه.چند روزیه به جوراب علاقه مند شدم چون نشونه بیرون رفتنه.و میگم بهش جوچشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله مایده
27 مهر 91 23:13
سلام اقا کوچولو خوبی خاله دلم واست خیلی تنگ شده برای خودت دیگه مردی شدی ازراه دور می بوسمت


ممنون خاله ماهی.من مردی شدم و توبه من میگی .....قربونت میبوسمت


خاله فاطمه
28 مهر 91 9:53
سلام به پروفسور خالهعزيزم لطفا هرچه زودتر بيا پيشمونقربون فيگوراتباي گلم


انشاله به زودی.ممنون خاله جون
غزاله
28 مهر 91 10:02
سلامگاهي اوقات با خودم ميگم كه چه پسر خاله باهوش و با نمكي دارمولي بعدش ميگم كه اين پسر هميشه با اين كاراش دل ما رو آب ميكنهباي


خاله قربون ادبیاتت بشه.فدات