پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

پارسا و شروع یه آبان دیگه

1391/8/6 0:55
نویسنده : مامان پارسا
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستانم.امید وارم حال وروزگارتون خوش باشه.روزها می گذرند مثل برق و باد.این منم در آبان 91.خاله فرزانه یه کلاه بافته برام فرستاده با شالش.شالش رو هنوز استفاده نمیکنم.اما کلاهش رو میگذارم. خاله فرزانه دستت بی بلاماچ خاله فرزانه دایی اکبر گفت تو برا من فقط اینکارو کردی.لطفت کم نشه .مثلا اینجا من خیلی آقا کلاه به سردارم میرم بیرون

1

این یه مدل خوابیدنم

 

4

هفته گذشته زودپز هم جزوسیله های بازیم شد

 

2

حالا شمشیرم رو ببینید

5

ایتم رو 5 آبان .عید قربان و تولد مامانم.رفتیم اول پارک.بعد رفتیم کیک گرفتیم بعدش یه کافی شاپ اینجا هست اسمش پارسا هست.رفتیم هویج بستنی خوردیم.اونجا من اولین بار با نی تونستم هویج بستی بخورمتشویق اینم بگم وقتی بغلم میکنن ببرن منو بیرون اول بوسشون میکنم یعنی ممنون که منو بیرون میبریدعینک

اینجا من و بابام رفتیم سرسره سواری

5

اینجا کنار شمعدونیا یه عکس هنری گرفتیملبخند

5

خلاصه دوباره میاییم.صحنه هایی از کشتی من و پدرم و آموزش فنون کشتی آزاد موجوده که بعدا میاییم میگذاریم تا آموزشی برا همه باشهنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله وجيهه و همراهان
6 آبان 91 9:28
آخداااا..خاله قربونت بشه كه قهر كردنت هم شيرينه البته كمتر از اون خنده ازته دلت خب خاله جون ي عكس با مامانت هم ميزاشتي تا ما آبجيمون رو ببينيم آخه دلمون واسش تنگ شده راستي مامان بابات خوشتيپن كه تو هم خوشتيپي
خاله فاطی
6 آبان 91 10:03
مرد خاله سلام عزیزم قربون اون قهرکردنات برم خوش اخلاق خالهانشاالله خاله جون هیشه شاد و خوشحال باشی و از ته دل بخندی


سلام خاله فاطی جون.ممنون ازت.شما هم همینطور
بهاره
6 آبان 91 13:43
ببخشیدا این گومبولی بالا کلاهت حاصله ایده بنده بودهااا!! قربون این خنده هات برم من که مثه خودته خوشگلن
مردم میرن با باباشون لباس ست میکنن!! دوتاییوت که لباساتون رد ردیه!!
راستی خاله یکی هم عکس بزار که خودتو و پارسا باشی دلمون واست تنگ شده اخه!!

ممنون عزیز خاله.با ایده های قشنگت.قربونت برم.عکسای خورم خوب نشده بود
غزاله
6 آبان 91 17:29
سلام جيگول اميدوارم موقع حركت اتومبيل كمر بندت را ببندي و تنهايي جلو نشينيجيگول به خاله سميه بگو برا تولد من بايد بيادباي:


خاله جون ما با چند روز تاخیر میاییم.تولدت پیشاپیش مبارک.قربونت