پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

در آستانه 19 ماهگی

1391/11/16 15:20
نویسنده : مامان پارسا
280 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .ما مثلا قرارمون بود زود به زود بیاییم اما بلاخره کارایی هست که مادرمون باید انجام بده.مهمونیا،خواب،و....

این دیگه اخرین دفعه ای هست که سوار روروئک شدما.خودم میرفتم توش و ازش بیرون میومدم.مرتب هم دستم رو بوق ماشینش بود

1

من رو مهندس بیلی هم گاهی صدا میکنن

2

حاج عمو عموی بزرگ پدرومه از تبریز اومده بود تهران  .بعد از ناهار رفت تو اتاق لم داد منم دنبالش رفتم و خواستم بگم منم حاج پارسا خان هستما و ازش تقلید کردم تو لم دادن.مامان هم فوری دوربین اورد

3

و اینجا رفتیم خونه یکی از دوستای مادرم.بچه هاش منو کلی دوست دارن و باهام بازی کردن منم همه جای خونو رو زیر و رو کردم اینم پاپوشاشون هست.میخواستم بگم منم پاپوش دارما

4

این روزا ازمن عکس گرفتن خیلی سخت شده.یعنی دوربین باید دست من باشه نه مادرم. ما بعد از واکسن 18 ماهگی احتمالا بیاییم.فعلا بدرود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله فاطي
17 بهمن 91 19:32
پارسا جون خاله فدات شم كه اينقدر ناناز هستي ماشاالله به پسر گلمون


فداتون