پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

این من هستم در پایان 26 ماهگی

1392/7/27 16:50
نویسنده : مامان پارسا
173 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام.خاله وجیهه اومده بود اینجا و موضوع عکاسیش متعلقات هر کسی بود.منم ازش خواستم برا تو هم در پایان 26 ماهگیت متعلقاتت رو عکاسی کنه و به لیستش اضافه کنه.خودم هم در فکر تدارک جمع کردن متعلقاتم هستم شاید در سالروز تولدم این کارو انجام دادم.وقتی متعلقاتت رو جمع میکردم با خودم گفتم از پارسا هر کدوم از اینا رو بگیری زود یادش میره.انگار که بچه ها فرشته هایی هستم که اصلا یادشون نیست باید تعلق داشته باشن.اما ما بزرگا چسبیده ایم به عنوانامون.صندلی هامون.داشته هامون......

حالا این تویی و علایقت اون فرمونه جمع همه ماشینایی که داری.

11

و من در خواب

2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله وجيهه
27 مهر 92 17:35
اين پسر خوشكل و شيطونت ك نذاشت ي عكس درست و حسابي وقتي بيداره بگيريم:-)
آبجي جان لطف كن اين عكس اصلي متعلقات رو واسم ايميل كن.سپاس


نمیدونم این عکس اصلیش هست یا نه حالا چند تا میفرستم.قربان محبت و لطف شما .از سوغاتی ممنون
غزاله
27 مهر 92 18:44
وای عزیزم چجوری خوابیده


فدات