پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

احوالات 27 ماهگی( 2)

1392/8/3 18:27
نویسنده : مامان پارسا
331 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .امیدوارم حال همگی خوب باشه.من زود اومدم چون یه سری از عکسای عید قربان جامونده بود

اینجا منم با ساز بهار خانوم.دستت درست بهار خانوم میدونم بخاطر من آورده بودیش خونه مامان طاهره.راستی تنبورت چطوره؟

1

اینم من و بابام.قربونی امسال بابا علی .عاشق خرد کردن  و بسته بندی(تلفن رو دارید که )

2

بقیه عکسا تو ادامه مطلب

و حالا من وقتی در مهد کودک هستم از این الاکلنگ ماهی خوشم میاد

3

و حالا یه روزدیگه آماده رفتنم

4

و حالا رفتن ما به پارک ملی خجیر

6

اینجا هم با خانواده عمه پریسا داخل آب رفتیم(نه که 3 آبان ماه نبود)

6

اینجا با پریناز داره 3 گوش میسازه یا 4 گوش (تعلیمات مادر گرامیعینک )

7

 

و حالا بازم کارای زحمت دار داره ذغال میاره برا سماور

9

و حالا داره ماشین میشوره(ا ی بابا یه ذره آب دیدیا)

95

اسم اغلب ماشینا رو میگه.روی رنگا کمتر علاقه نشون میده و هر وقت بپرسی میگه آبیه.هر چند مثلا بدون پرسیدن ما موقع بازی رنگا رو پیش خودش میگه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

غزاله
3 آبان 92 18:35
سلام داداشي
الهي من قربونت برم

كسي نيس امپولمو بزنه
تو مياي اجي؟؟؟
[hr

قربونت برم خاله.انقد ماهی
آجي غزاله
3 آبان 92 18:37
سام اجي يادته رفتيم گوشت تقسيم ميكرديم بعد تو هي ميگفتي من بدم من بدم؟
يادش بخير


یادش بخیر
خاله وجیهه
3 آبان 92 20:16
خاله جان از تو توقع نداشتم که خاله ای مثل من ذاشته باشی که شدیدا به محیط زیست علاقه داره(!!!!) و تو بری پارک ملی خجیر و ماهیگیری کنی


خاله نبودی ببینی اونجا مثلا پارک ملیه و اینطوری؟کجا هستند روسای محیط زیست .دخمه های داخل پارک رو جمع کنند و انقدر آشغال و ......ماهیگیری که سهله شکار با تفنگ چی پس؟قربونت خاله