پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

یک پست زمستانی(15 آذر ماه 92 ) برف بازی تلو-لشکرک

1392/9/16 16:29
نویسنده : مامان پارسا
735 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.زمستون نشده دو شبانه روز در اواسط آذر ماه اینجا برف میاد.منم اولین بار میخوام برم برف بازی جاده تلو.یه جمعه ای بابا و مامان منو بردن که آدم برفی درست کنم.نمیدونید چه ذوقی داشتم بعدشم انقد خسته بودم که هویجی که برا دماغ آدم برفی  از خونه برده بودم رو تو ماشین گذاشتم دهنم و کی نخور .اما مادرم سریع ازم گرفت و قاقا های خودم رو بهم داد و من یکم به حال اولیه برگشتم و  البته اینم بگم که از برف بازی جدا نمیشدم اما به بهانه خرید مسواک و رفتن به شهر وند سوار ماشین شدم .اینم پارسا خان و اولین برف بازیش در سومین زمستان عمرش

1

بقیه در ادامه مطلب

اینم یه صحنه دیگه

2

آدم برفی پارسا و بابا

3

اینم بابا همقد من و آدم برفی  شد و عکس گرفت

4

اینم من و مامانم(پارسا تعجب کرده که مامانش داره عکس میندازه )

56

وقتی مامانم داره خواهش میکنه که بریم.میبرمت شهر وند مسواک بخر و همچنان بیل میزنم

56

و این هم گذشت.و من دوباره کسالت سرما خوردگی دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله وجيهه
16 آذر 92 16:53
ب قول دكتر : wowwwwwwwwwwwww عجب برفي خاله جان...من كه بيست و اندي از عمرم گذشته اين همه برف نديدم:-) چه كبفي داره اين برف بازي و آدم برفي...راستي چقد آدم برفيت لاغره:-) لعنت به اين تيراي برق كه مزاحم هرچي عكسه توي دنيا هه..:-) باور کن مادرم گفت که خاله وجیهه میگه این تیر برق چیه !اما خواهر ما اصلا این تیر برقو اونجا ندیدیمواومدیم خونه ملاحظه کردیم.راستی یه سر آلبوم عکسا رو ببین.برف زمستون سال 78 یا 79 اونجا خیلی بود
آجي غزاله
16 آذر 92 17:23
سلام پارسايي الهي آجي فدات شه به نظر من كه آدم برفتون بي نظير بود واسه منم درس ميكني؟؟؟ چه عجب ما خالمونو ديديم خيلي دلم واسش تنگ شده راستي چقدر به هم مياين مواظب خودت باش،زود خوب شي فدات خاله جون مگه شما به فکر ما باشین.درساتو بخوان افتخار آفرین باشی