پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

کتاب و پازل جدید

1392/11/23 17:17
نویسنده : مامان پارسا
338 بازدید
اشتراک گذاری

مادرم جهت انجام پاره ای امور به انقلاب رفته بودند و از انتشارات قدیانی این کتابا رو برام گرفته بودند

1

این 18 جلد کتاب که البته 10 جلدش در یه کتابه با جلد سخت به نام قصه های مزرعه که من عاشقش هستم.و یکی از داستانهاش آتش در انباره.ملاحظه کنید

2

و اینم پازل از کارای گلدونه.یه بار که کمکت کردیم دیگه خودت درست میکنی و شروع به قصه گفتن میکنی

3

اینم از نزدیک با جنس عالی و محکم.(البته اینو به جای بالا بالا گرفتیم برات)چون هنوز هم معتقدیم که بالا بالا و هر چیز یاد دادن حروف فارسی برا تو مناسب نیست

5

از مهد آینده خبر دادن که کلاسا شروع میشه شاید رفتیم شاید هم نه.تا خیر چه باشه؟

اینم بگم بردم دندانپزشک معاینه کنه دندونات رو اما تو نگذاشتی چنان گریه ای میکردی و میگفتی بریم که خانم دکتره اصلا بهت دست نزدناراحتحالا رفتیم یزد باید بریم خانم دکتر بحر العلوم.

این روزا داری خیلی زود بزرگ میشی. اگه کار بدی بکنی و بفهمی من ناراحت شدم میای میگی من دوستت دارم مامان .تامنم نگم راحت نمیشی.یعنی 30 ماهگی ات هم گذشت مادر جان.دوستت دارم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آجی غزاله
23 بهمن 92 20:24
سلام قربونت برم.واسه منم داستانمیگی عزیزم؟ چرا نگم آبجی
وجيهه
24 بهمن 92 10:23
از ديدن اين همه كتاب هيجان زده شدم..كلي ذوق كردم..من عاشق كتاب بچه هام..من عاشق بچه هام:-) قربونت برم خاله كه اينقدر با كتاب مانوس شدي قربونت خاله جون اومدی تهران میریم انقلاب.از لطف شما من عاشق کتاب شدم
خاله فاطی
24 بهمن 92 10:33
سلام خوشکل خاله.قربون نشستنت برم ممنون خاله جون