پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

واژه های ناب مخصوص پارسای 34 ماهه

1393/2/29 7:57
نویسنده : مامان پارسا
237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.چند روز پیش رفته بودیم پارک ملی خجیر.اونجا عمه بزرگش ازش پرسید

-پارسا مامانتو چقددوست داری؟

500 تومان

-باباتو چقدر ؟

2000 تومان

بابا علی رو چقدر ؟

5000 تومان

مامان طاهره رو ؟

2000 تومان

آجی غزاله رو ؟

10000 تومان

خاله وجیهه رو ؟

5000 تومان!!!!!!!!!!!!!!!!!!میدونی آجی غزاله رو خیلی دوست دارم

پارسا ازم بعد نمازم میپرسه:

-مامان برا کی دعا میکنی ؟

برا تو برا بابات برا خودم

-مامان میشه برا خاله فرزانه و آجی غزاله دعا کنی

چرا نمیشه دعا میکنم

-مامان پس منم برا خاله مائده ،بابا علی و مامان طاهره دعا میکنم

از اتاق رفت بیرون و دوباره برگشت

-یادم رفته بود برا دایی اکبر و دایی محسن و خاله وجیهه دعا کنم .

خوب پسرم دعا کن.دستاشو میگیره بالا و یه چیزی زیر لب میگه.

چه دعایی میکنی پارسا؟

-نمیدونم .خاله فرزانه گفته برا همه دعا کن!!!!!!!!!!!!

از اتاق میره بیرون و با عجله بر میگرده.

-دوباره یادم رفت خاله فاطمه  و دایی سید محمد هم دعا میکنم

دعا کردن هم اینطوری خوبه مادر.یهو یه جایی از ذهن بچه ای پاک رد بشی .برای منم دعا کن پارسا

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

وجيهه
29 اردیبهشت 93 9:33
با اينكه تعدادمون زياده اما پارسا هيشكي رو از قلم ننداخته خودم از همین تعجب کردم
خاله فاطی
29 اردیبهشت 93 9:59
قند عسل خاله قربون اون قلب مهربونت برم خاله .اگه غزاله اینا رو بخونه زار و زار گریه میکنه که داداشش کی میاد. نه نگذار گریه کنه منم گریه میکنما
آجی غزاله
29 اردیبهشت 93 20:58
قربونت.دعا کن امتحانات زود تموم بشه بیام پیش نفسم من میام زودی
بهاره
30 اردیبهشت 93 14:54
آجی ما اینجا آدم نیسیم؟ حتما تو لیست سیاهی ها هستم....((( ای وای یعنی تو رو از قلم انداخته پارسا.قربونت برم آجی بهاره برا تو مخصوص دعا میکنیم