پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

تو طعم زندگی هستی

1393/3/29 1:42
نویسنده : مامان پارسا
209 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .ما اومدیم تا عکسای مسافرت 14 و 15 خرداد به سرزمین مادری رو بگذاریم.اما اول مادرمون یه صحبتهایی دارن انگار:

پارسا شده ای همه زندگیمان،محور زندگیمان،می دوی می پری ،با نشاطی اظها رنظر میکنی،فکر میکنی

مامان ازم بپرس به چی فکر میکنم .پسرم به چی فکر میکنی  ؟ به هیچی

احساسات تو غلیظ و عجیب است .حرکات چشمانت عجیب تر وقتی با حرکات چشم می گویی ولش کن نمیخوامش

 میخواهم برایت قصه بگویم  شروع میکنم ما میخواستیم یه پارسا داشته باشیم خدا بهمون داد بعد خاله ها و با باعلی و مامان طاهره خوشحال شدن که یه کوچولو میاد خونمون یهو میبینم زدی زیر گریه پارسای مامان ناراحتت کردم میگی دلم تنگ شده

حساس شده ای صدایم بالا برود میگویی باشه بلند نگو ناراحتم میکنی

میخواهی برایت چیزی بگیریم می گویی مامان دلت میخواد من اونو داشته باشم

میخواهی به پارک بروی :مامن دلت میخواد من برم سوار سرسره بشم

تو پارک میخواهی با بچه ها دوست شوی.انگار بازی کردن و بدو بدو را به وسایل پارک ترجیح میدهی

دستانم را گاهی میبوسی و میگویی دوستت دارم مامان خوشگلم بعد اضافه میکنی به منم بگو خوشگلم

هنوز هم گاهی "ر" را " ل" تلفظ میکنی خیلی دوست دارم بشنوم اما اصلاح میکنم می گویی تو لاه پله بریم،بلو خونتون

مامان مردا باید برن سرکار خانوما میرن دانشگاه مثلا تو برو دانشگاه من و بابا میریم سر کار (ما مردیم دیده ( به جای دیگه )

پارسا شده ای گوش این خانه تمام حرفها را میتوانی از اولین کلمه متوجه شوی خیلی مواظبیم

از کلمات شدا (جدا  با تنوین روی الف )خیلی استفاده میکنی و هر لحظه منتظر شنیدن این کلمه ام

همچنان به ماشین علاقه مندی و روزهایی هست که از داشتن سمند ناراحتی و مایل به عوض کردن ماشینمان هستی

زبانت طعم زندگی ما را عوض کرده باش و برایمان دلبری کن

خدایا شکرت شکرت

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

وجیهه
30 خرداد 93 14:47
خوشا به حالتان امید که روزی شما نیز بشود