پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

اولین فنون کشتی

1391/9/18 8:25
نویسنده : مامان پارسا
488 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مجدد. من نهمین مرورایدم رو در آوردم به سختیگریهاما بلاخره گذشت.جونم بگه براتون من یزد معاینه دندونام هم رفتم.خانوم دکتره اعلام کرد که من چند ماه دیگه آسیابام رو در میارم.عجب سخت شدهاین دندون در آوردنکلافه (این شکل مامانم هست شبا که من مرتب بیدار میشم)

بابام که گاهی نمیتونه من کنترل کنه باهام کشتی میگیره. میدونید که خیلی ها همون اول تولد منوکشتی گیر خطاب کردن  مثلا حسن آقا پسر عموی مامانم.بابم اسم این فنون رو میگه سالتو بار انداز، زیریه خم و خلاصه یه اسمایی میگه.فیتیله پیچ میکنه .

راستی اینجا خیلی سرد شده. اون پا پوشا رو که حاضر نبودم یه لحظه تو پام بند کنم راحت میپوشم.پون دیدم مامانم هم میپوشه.بابام از اینکه من اونا رو میپوشم کلی کیف میکنه.تو مراسم کشتی هم پام هست نگاه کنید

1

2

3

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله فاطی
18 آذر 91 9:12
پارسا جون سلام گل خاله .ببینم میتونی بابات رو شکست بدی و اول بشی


خاله من همیشه پیروزم
خاله وجيهه
18 آذر 91 10:41
مرواريد جديدت مبارك بالاخره اين فنون كشتي رسيد آخه خيلي وقت پيش گفته بودي كه عكساشو ميزاري


قربون شما خدا کنه ریشه های این مرواریدا خیلی قو س دار نشن
خاله وجيهه
18 آذر 91 10:47
قابل توجه مامان جون پارسا خان:
بازديد امروز تا بدين لحظه :68


عجب.بین خاله ما چه مشهوریم
سمانه مامان پارسا جون
18 آذر 91 16:28
مروارید جدیدت مبارک گلم
آفرین پسر ورزشکار
چه لحظه هایی رو شکار کردی مامانی


ممنون خاله.پارسا رو ببوسید
خاله وجيهه
18 آذر 91 17:41
خاله ما كه ريشه هاي دندونامون قوس دار و در حال پايكوبي و شادي هستن ايشالا مرواريداي تو اينجوري نباشن:-)


عجب.مامانم میگه این خاله وجیهه همیشه یه حرفی تو آستین داره.رقص و پایکوبی!!!!!
بهاره
18 آذر 91 18:53
چرا صحنه عوض شده؟؟ماشا.. پدرو پسر از دم کشتی گیر..بزنم به تخته ی وخ چشتون نکنن
نه به اینکه مطلب نمیکنی نه به اینکه وختیم میکنی 4 تا 4 تا میکنی...بازم زود بیا..دلم واست تنگ میشه


گفتیم دلی از عزا در بیاریم
سمیه مامان رها
24 آذر 91 18:31
عزیزم خیلیییییی ممنون که به مالطف دارین وسر میزنین ومارو میخونین....
از دعای خیلی قشنگتم ممنونتر....
پارسای شیرینم رو ببوسین...


قربانت خانوم