پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

دومین هفت سین پارسا خان

1392/1/19 23:45
نویسنده : مامان پارسا
378 بازدید
اشتراک گذاری

جونم براتون بگه مامانم میخواست یه هفت سین کوچولو تو خونمون بندازه خوب منم کمکش کردم

1

بقیه اش تو ادامه مطلب

اینم من و بابام کنار هفت سین کوچولوی خونمون

2

اینم 4 شنبه سوری خونه بابا علی که کلی پر سر و صدا بود با وجود خاله مائده و بهار خانوم و غزال خانوم و دو قلوهای معروف یعنی اگه منم یه ذره بزرگتر بشم اولین شلیک گلوله تفنگ بابا علی مال منه

5

 

هفت سین خونه مامان طاهره که من کلی الان هم با دیدن عکساش ذوق میکنم

قبل از سال تحویل

3

و حالا این عکس که مشابهش تو عکسای پارسال هم هست

6

و اما شروع سال 92 رو با خواب آغاز کردم و بلافاصله بعد از سال تحویل خوابیدم آخه شبش عروسی دختر دایی مادرم بودم.ادامه مطالب رو در پست بعدی بخوانید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله وجیهه
20 فروردین 92 9:55
از عکس چهارشنبه سوری کاملا واضحه که تو اصلا از مراسم راضی نبودی..آخه خیلی پرسرو صدا بود و تو هنوز مرد کوچک مایی.اون شیطنتات برا عکس گرفتن قبل از سال تحویل خیلی حال داد و کلی باهات خندیدیم:-)


ولی با عکساش کلی حرف میزنم و آسمون رو نشون میدم یعنی ترقه ها رو هوا بودن
خاله فاطي
20 فروردین 92 11:28
سلام شيرين زبون خاله.دلمون برات تنگ شده برفي خاله.از راه دور ميبوسمتبه اميد ديدار


ممنون خاله فاطی.من وقتی گریه میکنم مامانم میگه چی میخوای میگم دی دی