پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

دایره المعارف پارسا 3.در 21 ماهگی

1392/2/4 1:03
نویسنده : مامان پارسا
218 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.دایره لغاتم خیلی لاز قبل بیشتر شده.عمه ام میگه این مسافرت کلی پارسا رو تغییر داده.خوب معلومه عمه جان من رفته بودم سفری که همه مرتب باهام حرف میزدن و....

 

 

بابا......بابا  بابا جون

بابا علی......بابا علی

ماما......مامان و مامان طاهره ومامان جون

اند......قند

آب.....آب

نون......نان

پوپ......توپ

غان یا هان......ماشین

توتو .......تاب

هام........غذا

ددر.........بیرون رفتن

اخ.........آشغال

جوجو.......پرنده

بیشی با حرکت دماغ.........گربه

این چیه........این چیه

جیز.........خطرناک

نی نی.......هر بچه ای رو ببینه

اینج.........بیا اینجا بشین

عمه......عمه

عمو......عمو

طوطو......طوطی

ماس......ماست

اینجا آنجا.......اینجا ،آنجا

آقا.......آقا

قاقا........خوراکی که فقط از مغازه یا شهروند بخره

آب بازی........حموم

جیش.......جیش

کش......کفش

پ.......پتو

موز.......موز(مامان:پارسا میمیون چی میخوره....پارسا: موز  مامان:شما هم میخوری ....پارسا: نه)

نه ........نه

پاک.......پارک

پاپا.....پارسا

سس......سس

شیر........شیر

همه چی رو طوطی وار میگم مامانم میگه بگو میگمبلاخره پیشرفت کردما

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله فاطي
4 اردیبهشت 92 11:20
پارسا خاله سلام به مامانت بگو خودت رو بگذار ببينيم قربون شيرين زبونيت برم طوطي خاله


حتما میگذتره این چند روز.دی میگه پیتیکو پیتیکو
بهاره
4 اردیبهشت 92 15:04
سلام پارسا جونم.پارساس میدونی دلم واسه چی تنگ شده؟واسه بغل کردناتوقتی میگی پارسا بغلم کن محکم دستتو میندازی دوره شونم و سرت و میذاری رو شونمخیلی دلم واست تنگ شده!!!یادته س نفری هم دیگرو بغل میکردیم؟واااااااااااای...خیلی خیلی دلم تنگ شده
زوووووووووووووووود بیا تووووروخدا


فدات بهار خانوم میام دیگه منم گریه میکنما ...نه نه نه گریه نکن
سمانه مامان پارسا جون
6 اردیبهشت 92 17:26
سلام گلم خوبید؟ دلم واستون تنگ شده بود
خاله وجيهه
7 اردیبهشت 92 16:09
هيچي بهتر از موز گفتنت نميچسبه... قربون شيرين زبونيت بشم من


ممنون
سمانه مامان پارسا جون
10 اردیبهشت 92 19:17
زنان قبل از مادر شدن ، “پری” و بعد از مادر شدن تبدیل به “فرشته” می شوند . . . فرشته ی زمینی روزت مبارک