پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

تو مرا مادر نامیدی

1392/2/11 8:11
نویسنده : مامان پارسا
454 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم.امروز را روز مادر نامیدند.اما از میان همه دنیا تنها تو مرا مادر نامیدی.امسال تو برای اولین بار لبهایت را از روی هم برداشتی و پشت سر هم مرا مامان صدا زدی.امیدوارم بتوانم آنگونه که شایسته ات هست تو را تربیت کنم.بارها میبوسمت

 .این روز را به مادرم (مامان طاهره پارسا )تبریک میگم امید که چراغ خانه پدری ام روشن باشد و من به عشق دیدی صورت گرم مادرم بارها به سرزمین مادری ام سفرکنم

1

بقیه در ادامه مطلب

2

اینجا گردنه قوچک در پارک جنگلی سوهانک است

3

اینم  من و همه فرزندان عمه پریسا

4

 

 و در روزهای گذشته خاله فرزانه برام اسکوتر فرستاد و من رسما مادرم رو دیوانه کردم از بس که گفتم بیا یادم بده.دستت درد نکنه خاله جون.اینم صحنه ای از تمرین با اسکوتر

5

در هفته گذشته پای پدرم پیچ خورد.و باید گچ میگرفتن که این کار انجام شدو من پشت هم گریه کردم که بابایی اوف بابایی اوف.اما حالا به گچش عادت کردم.به بابام میگه بابا چرا مواظب خودت نیستیتعجب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیرمحمد
11 اردیبهشت 92 9:09
بهشت ها برای تو آفریده شده اند و درختان برای اینکه سایبان تو باشند سر از خاک بر می آورند . . . مامان جون مهربون روزت مبارک ... امیرمحمد و مامانی
بهاره
11 اردیبهشت 92 14:33
قربوووووووووووون خنده الکییت برم منپارسا پسس کی میای؟ دلمو که تنگ شده بابا.هیچ جوریم گشاد نمیشه


میام دیگه بهار خانوم
خاله فاطي
14 اردیبهشت 92 9:27
پارسا خاله قربون شيرين زبونيت برم خوشكل خاله خاله جون هنوز كه جاي زخمت كامل از بين نرفته اشكال نداره خاله جون برا چرات باشه تو همين جوري هم دوست داشتني و خوشكل هستي


ممنون خاله.آره بابا از بین نرفته
صفورا مامان آوا
21 اردیبهشت 92 10:05
عزیزم من کارگاه مادر و کودک آینده میبرم تو شهرک نفت بزرگراه ارتش 8 جلسه 80 تومن من که خیلی راضیم عزیزم
سمانه مامان پارسا جون
31 اردیبهشت 92 23:30
مبارکه اسکوترت پارسا کوچولو پارسای منم لنگه همینو داره حسابی تمرین کن خاله جون تا پای تو هم اوف نشه عزیزم